Trenerforum fotball
28.04.2011
Det ble avholdt trenerforum i fotball onsdag denne uken. Her var det blant annet besøk fra Nordland fotballkrets ved Per Harry Steiro som foreleste og diskuterte temaet : ”medbestemmelse og differensiering”; særlig som elementer i oppnåelse av målet om guttelag og jentelag. I tillegg ble sportsplan for fotball gjennomgått og diskutert, ledet av Morten Walla.
[nggallery id=75]
Du vil kanskje også like
Velkommen til årets Halloweenfest.
28.09.2022
ÅRSMØTE SELFORS UNGDOMSLAG
20.04.2023