Premieutdeling cup- og merke-renn 2011 04.05.2011 Torsdag 5.mai 2011 kl.1800 blir det Premieutdeling på Fossetangen, for årets Cup-og Merke-renn i Selforslia. Vi ønsker alle deltakerne med foresatte velkommen! Selfors UL, Skigruppa Forrige Fossetangen utleid Nyere Selfors e best! Du vil kanskje også like Premieutdeling cuprenn 2022 03.06.2022 Selfors UL og B&Y løpere deltar i Kong Haralds Ungdomsstafett 14.03.2025 Vrangborden Strikkefestival 08.01.2025 Legg igjen en kommentar Avbryt svarDin e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *Navn * E-post * Nettsted Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer. Kommentar Δ Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.