Juleavslutning for Barneidretten 2009- noe forsinket 06.05.2010 Av Terje Ditlefsen Mandag 14. desember ble det avholdt juleavslutning for barneidretten. Mange små og store nisser møtte opp for å leke og ha det gøy sammen. I år som i fjor dukket nissene opp med overraskelser til alle som hadde stått på i hele høst. [nggallery id=20] Det er bra å ha engasjerte foreldre og vi synes det er fint at dere stiller opp hver mandag:) Forrige Referat fra trenerforum SUL fotball 2010 Nyere Premieutdeling etter cuprenn 2010 Du vil kanskje også like SKI cup i Selforslia 24.03.2023 Viste du hva emblemmet / lagsmerket vårt symboliserer? 30.03.2022 Skicup på Selfors 01.02.2025 Legg igjen en kommentar Avbryt svarDin e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *Navn * E-post * Nettsted Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer. Kommentar Δ Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.