G 2002 MOT B/Y 26.08.2010 G2002 spilte hjemmekamp mot Bossmo Ytteren onsdag 25.08 God innsats og mange mål til begge lagene, men flest til B/Y…….. [nggallery id=36] Forrige Mo - Selfors gutter 2000 Nyere MO IL MOT G 1999 Du vil kanskje også like Skicup på Selfors 13 februar AVLYSES 12.02.2025 ÅRSMØTE SELFORS UNGDOMSLAG 20.04.2023 Fotballskolen 2012 26.06.2012 Legg igjen en kommentar Avbryt svarDin e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *Navn * E-post * Nettsted Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer. Kommentar Δ Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.